fredag 26 oktober 2012

Jag kommer aldrig mer tillbaks

Åh, jag har den låten i huvudet. Ska lyssna på den på vägen hem.

Jag är verkligen överlycklig. Det är fredag!!! Sen så är jag ledig en vecka. WOW! Kan inte fatta att oktober månad är redan borta... Idag, just nu faktiskt, så har jag min sista Hotell & Turism lektion för 2012! Ska jobba lite med att göra ett hotellrum. Tror det kommer bli bra. Tema på mitt rum är Paris, 30-tal. Lite franskt stuk sådär. Är mycket taggad!

Så glad. Ska se på massa film och baka lite tänkte jag. Tänkte göra ett recept som min storasyster prövade. IT WAS LOVELY! Det var... *trumvirvel*... Citronkladdkaka!

Jag var lite skeptisk först när Helena sa att hon skulle göra det, men det var verkligen det godaste som jag har ätit! Yummy säger jag bara!

Kanske får träna lite också.. Såhär... plus minus noll.

Iallafall! Jag hittade detta recept på en mycket bra sida! recepten.se. Så bra är den!









Blir så tokigt hungrig när jag ser detta! NomnomnomnomnomNOM säger jag bara!


Ok. Så hur ser min dag ut?


  • Cykling - 5 km, användning av hantel, situps, 90 grader i 60 sek. Så man kan få lite benmuskler, därefter blir det stretching. Har ett mål att bli vig. Ju mer man stretchar, desto vigare blir man. 
  • Dusch 
  • Plugg därefter.
  • Baka
  • Se på film. 
Känns som en fantastisk fredag. Hoppas jag kan leva upp till det jag har sagt nu då. 

Morsan har tillagat en väldigt god skinka som jag tänkte äta. Det på knäckebröd. DELICIOUS! 

Ha en go freda så hörs vi la! 

//Hallonet


1 kommentar:

  1. Låter ju hur gott som helst! Och blir avundsjuk på att du har tränat! Känns evigheter sedan jag gjorde det, måste skärpa mig! :)

    SvaraRadera