onsdag 31 oktober 2012

Diamond

Ok. Blev ingen citronkladdkaka. Råkade glömma den. Men handlade massa gott. Ska göra den i helgen tror jag.

Träningen blev inte heller då, utan på måndagen tränade jag. Var lite segt att cykla 5 km, men jag kände att jag hade faktiskt kunnat cykla lite till. Var inte så galet trött.

Nu ska jag och världens bästa mamma dricka varm kakao med grädde samt kanske skorpor/knäckebröd med något gott pålägg på och titta på matprogram! AMAZING!

Har vart en otroligt bra dag. Har till och med pluggat. Överraskande? That's what I am.

Hoppas alla har en go onsdag så hörs vi la!


Ett foto som, jag tror, jag tog. Älskar solnegången + havet. Så detta är en drömbild!


//Hallonet

1 kommentar:

  1. Tror också det rä du som tagit det kortet! Vet inte om du fick bilderna ifrån äggdal sist, eller gången innan? Vi kan ju fixa lite med det när du är hos mg nästa gång, har inte använt min "gamla" dator på jätte länge så kommer knappt ihåg vad jag har för bilder. Men det kan vi ju fixa! :D

    SvaraRadera