tisdag 20 november 2012

Lo que mas

HallojsanSvejjsan!

I am SO sorry för denna dåliga uppdateringen. Förra veckan var lite kaotisk... Mycket i skolan och sedan hade jag haft min praktik. Har knappt vart hemma under veckan. Kom hem igår från min storebror. Haft en riktigt rolig helg!

Gissa vad jag har gjort i helgen förutom jobbat? Jo, jag har dansat!
Si, mi y mi amiga hemos bailamos Bachata. Pacarlo muy divertido!

Vet inte hur min spanska är, men ja. Vi dansade bachata 
moderna. Det var riktigt kul. Fick lära oss grundstegen lite granna. Jag kände att jag var lite (väldigt) klumpig. Svårt och hitta takten och göra alla höftrörelser samtidigt som man dansar med en partner. Det var flera, nästan alla, som var mycket duktiga på detta. Jätte kul att se folk dansa. Hade en mycket trevlig stund och träffade många nya goa vänner. :)

Efter att spenderat två dagar med en kompis så träffade jag sedan min storasyster och min storebror samt hans flickvän och hennes syster. (Var det krångligt sagt? Kanske.) Ja, är dom i närheten så får man passa på att hänga lite? Var trevligt iallafall.

Det som kanske var mindre roligt var att min mobil pajja. Så nu tog jag tillbaka den gamla lila mobilen.Men det gör ingenting. Jag tycker den är gör bra! Hehe, konstigt ändå, att man kan känna sig gammal med denna när alla i min närhet går runt med iphone 4/5. Tekniken går verkligen framåt.

Men vänta bara! Jag ska snart få min systers gamla iphone 3! Hehe!










Okey, men nu kanske det är dags för mig att börja jobba igen. Har lektion och ska skriva lite jämförelser. Går sisådär. Hmm..

Ha det gott alla så hörs vi snart igen!

Ps.Bilderna förresten, är tagna från Google. Sökte lite på dansbilder och tog dom som jag gillade mest. Så de har ingenting med själva bachatan och göra. Just so you guys know (: Ds.

//Hallonet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar