onsdag 12 september 2012

Penny, Penny, Penny?

Sheldon Cooper är bara hur cool som helst!!

Man kanske borde göra exakt som han gör här på videon? Knacka tre gånger? 

Min lärare,  Maggie heter hon, skrattade lite när jag lät som han. När jag skulle ropa på henne så sa jag... "Maggie!....Maggie!... Maggie!" Exakt som Sheldon ropar på Penny. Hon sa det "Nu låter du som han!"
Det var ganska kul faktiskt :-) 

Här ser ni ett klipp som jag hittade på Youtube. 

Penny har hittat en fotölj på stan (tror faktiskt att hon hittade den alldeles utanför deras bostad så att säga), som hon tog in i sin lägenhet utan att göra rent den. Sheldon, som är ganska noga med hygien och att det ska vara bakteriefritt omrking han och hans vänner, insisterar att hon ska göra sig av med den. Vad säger Penny då..? 


//Hallonet

2 kommentarer:

  1. Hahaha asså bara ÄLSKAR den serien! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Eller hur! Bästa serien som finns! :D Sheldon är riktigt cool ^^

      Radera