tisdag 11 september 2012

Start from scratch.

Sådär. Då har jag fallit för grupptrycket och skaffat blogg.
Once again!
Det ska bli lite kul faktiskt att börja blogga igen, men denna gången så ska det bli lite annorlunda.

Det kommer inte vara så mycket dagbok-liknande, utan jag tänker skriva lite blandat. Lite musik, böcker, mat, träning, foto, etc... 

Vem vet, jag kanske ändrar mig sedan. Nu ska jag iallafall börja skriva. (Hur, vet jag inte. Försöker fortfarande lista ut etiketter så...)

Jag kommer åtminstone ge er lite info om vem jag är. Titta! Jag bryter redan mitt löfte..! :-) 

Tjenamittbena allihopa! Nina here!


Jag är sjutton år och läser andra året inom Hotell & Turism. Gitarr, piano och sång är något jag har som hobby. Vet dock inte hur bra det låter, men jag tycker det är roligt iallafall! Min bästa vän är tv:n. Älskar se film och följer många serier. (Det kanske jag skriver lite om också någon gång.)
Ex.) Projekt Runaway, olika matprogram, The Big Bang Theory, Vänner (Har köpt 7:de säsongen nu!) Finns säkerligen fler, men kommer inte riktigt på nu. Kommer troligtvis göras en etikett som bara handlar om Tv:n! Coolt va?

Okajjokajj. Jag tror det får bli för idag. Ska klura lite på vad jag tjöta om vid nästa inlägg.

Ha det najjs everybody!

// Hallonet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar