tisdag 18 september 2012

This girl is on fire

Okey. Jag är lite små sur på mig själv idag.

Det är två stora saker som gör att jag är lite grinig idag...

1) Jag cyklade inte igår. Satt vid datorn och lyssnade på musik istället. Var så gott att bara slöa. Fy skäms på mig.

2) Jag bestämde mig för att jag skulle duscha på kvällen efter att jag har cyklat (idag ska jag cykla!), så jag ser lite sliten ut. Inget smink har jag i ansiktet. Håret är lite galet och jag bär gårdagens klänning med samt klackskor (det var bra val dock!). & så får jag reda på att vi har SKOLFOTO?

say..... WHAT?!!!?!?!

Typiskt att det ska vara så!

Fast jag får väl försöka stå ut. Önska mig lycka till iallafall...

Det är en kort skoldag idag. Så jag ska skynda mig hem, äta lite lunch, och sedan cykla lite. Tänkte att jag kanske ska cykla 8 km varje dag istället. Verkligen push;a det?

Cyklar 8 km, 60 situps och armövningar med hantel. (lätta vikter...)
Det borde väl lägga lite resultat?
Hoppas det iallafall.

Ps: Denna bilden hittade jag på en sida där de har träningsredskap. Tyckte den var cool. Det stod också att användning av motionscykel är bra gällande viktminskning. Wohoo! :-)

En sak som var bra igår... Var att jag köpte choklad igår. Var så här nära att äta upp den (--> <--), men jag la in den i kylen och åt en grönsak istället. Sparar den godingen till helgen.

//Hallonet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar